سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع کفی طبی

 

به چه نوع کفی طبی نیاز دارم؟


نحوه استفاده از انواع کفی طبی

هر جفت کفشی که می خرید همان مشکل را دارد - آنها متناسب با بیشترین تعداد ممکن ساخته شده اند. و گرچه به نظر نمی رسد که این کار چیز بدی باشد ، اما وقتی صحبت از حمایت لازم از پاهای شما می شود ، این امر بسیار خوب است. کفش های خریداری شده تا زمانی که به دنبال کفش های سفارشی نباشید ، دارای پشتیبانی کمانی از قوس هستند که می تواند باعث خرابی پاهای شما شود.
اصول اولیه ---

    کفشی که می خرید با حداقل پشتیبانی قوس طراحی شده است بنابراین بیشترین تعداد افراد را می پوشاند. افزودن تکیه گاه قوس کفش و پای شما را راحت می کند. برای اکثر قریب به اتفاق مردم ، درج کفش بدون نسخه به خوبی کار می کند.
    افراد مبتلا به دیابت ، مشکلات جدی بیومکانیکی ، آسیب دیدگی های مکرر یا ورزشکاران با عملکرد بالا اغلب از کفی های سفارشی تجویز شده توسط متخصص غدد مغزی بهره مند می شوند.
    هنگام خرید کفی کفش ، مهمترین عامل پشتیبانی محکم است. اگر بتوانید قوس را فشار دهید ، درج به اندازه کافی پایدار نیست.
    Tread Labs کفی هایی با سطح پشتیبانی مختلف ارائه می دهد. برای پشتیبانی محکم و قابل انعطاف از قوس ، Ramble را امتحان کنید. اگر دوست دارید کفی هایتان با انعطاف پذیری کمتری محکم باشد ، Pace را امتحان کنید. و برای یک کفی سفت و سخت ، Dash ، ساخته شده با فیبر کربن را بررسی کنید.

درمان خار پاشنه

درمان شست کج
از آنجا که کفشهایی که خریداری می کنید دارای پشتیبانی قوسی نیستند که پاهای شما نیاز به راحتی و بدون درد دارند ، باید آن را به آن اضافه کنید. تعداد زیادی گزینه متناسب با نیازهای مختلف موجود است و اطمینان حاصل کنید که انتخاب می کنید مورد درست مهم است. ما شما را با انواع مختلف کفی ها و آنچه که برای آنها استفاده شده است آشنا می کنیم تا بتوانید بهترین کفی را برای خود پیدا کنید.
ویژگی های کفی کفش و اصطلاحات
در مسیر فهمیدن اینکه کدام کفی برای پاهای شما مناسب است ، اصطلاحات مختلفی را مشاهده خواهید کرد که شاید با برخی از آنها آشنا نباشید. نگران نباشید ، درک همه چیز آسان است. برخی از کلمات یا عباراتی که ممکن است با آنها روبرو شوید عبارتند از:

    ضد میکروبی - یک درمان موثر برای پایین نگه داشتن فاکتور بدبو کفش. برخی از آنها با نام تجاری استفاده می کنند ، برخی دیگر نه.
    ژل - ماده ای نیمه مایع است که در کاهش شوک ضربه پاشنه بسیار خوب است. از آنجا که در مقایسه با مواد دیگر تمایل به سنگین بودن دارد ، ژل اغلب در مناطق کوچک یک درز استفاده می شود.
    پوشش بالا با اصطکاک پایین - اصطکاک باعث ایجاد گرما می شود ، که باعث ایجاد مشکلاتی در پا می شود. یک پوشش رویی با اصطکاک کم روی کفی شما باعث می شود همه کارها به راحتی انجام شود.
    بالشتک های متاتارسال / بالابرها - متاتارسال ها استخوان هایی هستند که از مچ پا به سمت توپ پاهای شما خارج می شوند. در بیشتر موارد ، حمایت از این استخوان ها بسیار مهم است. به طور کلی ، درج های متاتارس به ارتوکس های سفارشی تعلق دارند ، جایی که یک پزشک باتجربه می تواند آنها را به درستی قرار دهد ، اما برخی از افراد محصولات راحت با آنها را راحت می کنند.
    اندازه انبوه - برخی از کفی های پشتیبانی از هر سایز (8 ، 9 ، 10…) ، بعضی از آنها دارای اندازه های مختلف (8-9.5 ، 10-11.5) هستند و برخی از کم هزینه ترین کفی ها با یک اندازه متناسب هستند. به طور کلی هرچه اندازه های بیشتری ارائه شود ، کیفیت کفی و مناسب بودن پای شما بهتر است.
    Trimmable یا Trim-to-Fit - همه کفش ها و همه پا ها برابر نیستند. گاهی اوقات یک کفی کفش مناسب برای کفش خاص خیلی بلند یا خیلی پهن است. اکثر کفی ها (و همه ارتتیک های سفارشی) را می توان در قسمت جلوی آن کوتاه کرد تا در یک کفش خاص قرار گیرد.

اکنون که لینگو را پایین آورده اید ، وقت آن است که کفی مناسب شما را دریابید.

کفی طبی خار پاشنه

پد متاتارسال